معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

سفر به لوكس ترين اقامت گاه هاي ايران

سفر در ايران تجربه هاي خاص خودش را دارد، بخشي از اين خاص بودن به اقامت شما در طول سفر باز ميگردد شما مي توانيد در دل تاريخ در شهر اصفهان كه زماني مركز حكومت هاي قدرتمندي بوده در كاروانسرايي تاريخي كه امروز به يكي از لوكس ترين هتل هاي ايران تبديل شده اقامت كنيد، تجربه اقامت در هتل عباسي اصفهان شما را به دل تاريخ و درون افكار مردمان صدهاي گذشته اين سرزمين مي برد. شما در اتاق هاي اقامت خواهيد داشت كه روزگاري خيلي دور مردماني مثل ما در آن زندگي ميكردند. با عبور از اين هتل لوكس و تاريخي به هتلي مي رسيم كه در سرزمين امام رضا و در شهر مشهد واقع شده است، هتل درويشي مشهد يكي از لوكس ترين و جديد ترين هتل هاي ايران مي باشد كه در خيابان امام رضا مشهد و در نزديكي حرم واقع شده است. هتل درويشي با پنج ستاره و ارائه سرويس هاي متنوع در حال خدمت رساني به زائران امام هشتم مي باشند.


برچسب: هتل عباسي اصفهان – هتل درويشي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۴:۰۲ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل و اقامت در تهران

تهران به عنوان پايتخت ايران و مركز سياسي و بزرگترين قطب اقتصادي كشور مقصدي است كه به طور عمومي هر ايران را حداقل يك بار به خود مي كشاند. اگر شما يك تاجر هستيد و قصد تجارت در تهران را داريد و يا ميخواهيد در يكي از نمايشگاه هاي شهر تهران شركت كنيد و جلسات كاري برگزار نماييد و در اين ميان منزلت شما به عنوان يك تاجر حفظ گردد پيشنهاد ما اقامت در يكي از هتل هاي شمال تهران مي باشد. در شمال تهران و در كنار نمايشگاه بين المللي تهران هتل استقلال به عنوان يكي از هتل هاي پنج ستاره و معروف شهر مي تواند ميزبان خوبي براي سفر شما باشد. كارمندان حرفه اي كادر مجرب انواع رستوران و سرويس هاي با كيفيت 24 ساعته همه مزاياي اقامت در اين هتل بزرگ مي باشند. اما اگر قصد اقامت در يك هتل مجلل و نوساز در شمال تهران را داريد كه به روز ترين تجهيزات دنيا مجهز است و علاوه بر كيفيت سرويس ها لوكس بودن آن نيز براي شما مهم است پيشنهاد ما اقامت در هتل اسپيناس پالاس است. حتما اقامت در هتل اسپيناس پالاس تجربه شما را از سفر و اقامت در هتل هاي ايران تغيير خواهد داد.


برچسب: هتل استقلال – هتل اسپيناس پالاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۳:۲۹ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل هاي مشهد

زيارت بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع) در نزد تمامي ايرانيان از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد. مردم از سراسر ايران براي زيارت امام رضا به مشهد مي آيند. يكي از دغدغه هاي مسافران شهر مشهد اقامت ايشان در طول سفر مي باشد. اصولا ميهمان دوست دارند در يكي از هتل هاي مشهد كه در نزديكي حرم واقع شده است براي رزرو هتل اقدام نمايند. هتل قصر طلايي مشهد كه در خيابان امام رضا واقع شده را مي توان به عنوان يكي از هتل هاي نزديك حرم نام برد كه البته اقامت در اين هتل با توجه به هزينه هاي بالاي رزرو اتاق براي همه افراد مقدور نيست. مسافران شهر مشهد مي توانند در خيابان امام رضا و يا سه خيابان ديگر منتهي به حرم امام با قيمت هاي بسيار پايين تر براي رزرو اتاق و اقامت اقدام نمايند. البته ما توصيه نميكنيم كه ميهمان براي يافتن هتل مناسب در شهر مشهد به جستجو بپردازند بلكه قبل از آغاز سفر از طريق سايت رزرواسيون آريا تمام هتل هاي شهر مشهد را ميتوانند به همراه اطلاعات جانبي مشاهده و برسي نموده و سپس هتل مناسب خود را انتخاب و از طريق همين سايت رزرو خود را به صورت آنلاين انجام داده و تاييده دريافت نمايند تا در مقصد زمان سفر را براي مسائل اينچنيني صرف نكنند.


برچسب: هتل هاي مشهد – هتل قصر طلايي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۲:۵۵ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل در اقامت گاه هاي ايران

يكي از مراحل مهم هر مسافرتي يافتن اقاماتگاه مناسب با شرايط و فصل سفر مي باشد. اگر در ايران و به همراه خانواده مشغول سفر مي باشيد بايد توجه نماييد كه هتلي مناسب با امكاناتي نظير سرويس حمام و دستشويي در اتاق ها پيدا كنيد. همينطور هزينه هاي مربوط رزرو هتل بخش بزرگي از بودجه  سفر شما را به خود اختصاص مي دهد. براي اينكه بتوانيد با كمترين هزينه هتل مناسبي رزرو نماييد تجربه من به عنوان يك ايران گرد براي شما استفاده از سايت هاي رزرو آنلاين هتل از جمله ررزرواسيون آريا مي باشد كه همواره در حال ارائه بيشترين تخفيف ها براي اقامت ميهمان است. اگر قصد سفر به شهر تهران را داريد و مي خواهيد در يكي از هتل هاي تهران اقامت كنيد و بودجه شما محدود است بر روي زمان سفر خود تمركز نماييد تا در زمان هايي كه شهر در حال اجراي نمايشگاه هاي بين المللي يا داخلي مي باشد و يا در زمان هايي كه فصل پيك تهران هست اين سفر را انجام ندهيد. يكي از بهترين زمان ها براي سفر به تهران و رزرو هتل هاي تهران اسفند ماه و ايام عيد نوروز است زيرا در اين ايام هتل ها تا 50 درصد تخفيف به ميهمانان خود ارائه مي نمايند.


برچسب: رزرو هتل – هتل هاي تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۲:۰۱ توسط:گردشگري موضوع:

راهنماي سفر به شهر مشهد

اگر قصد انجام سفر هاي زيارتي را داريد و در كنار آن ميخواهيد از تفريحات سالم نيز استفاده كنيد و در كل سفر هيجان انگيزي را تجربه نماييد ما سفر به مشهد را به شما پيشنهاد مي كنيم.

شهر مشهد به توجه به خيل بزرگ گردشگراني كه در طول سال از آن بازديد مي كنند داراي امكانات مناسب براي گردشگران نيز مي باشد. فرودگاه بزرگ شهيد هاشمي نژاد شهر مشهد كه در تمام طول روز به نقاط مختلف كشور پرواز دارد، رآهن شهر مشهد كه داراي قطار هاي سريع السير به نقاط مختلف مي باشد. سيستم حمل و نقل درون شهر منظم و همچنين وجود خط مترو در شهر مشهد از ديگر ويزگي هاي اين شهر است.

رزرو هتل در شهر مشهد به سادگي و با هر بودجه اي امكان پذير مي باشد. شما ميتونيد از بين هتل هاي مشهد با هر بودجه اي كه داشته باشد و در هر نقطه شهر و با هر فاصله اي نسبت به حرم هتل مناسب خود را از ميان هتل هاي مشهد انتخاب و رزرو نماييد.

علاوه بر زيارت حرم امام رضا شما ميتوانيد در مشهد به توس و مقبره فردوسي شاعر بزرگ ايراني نيز برويد و از سرزمين موج هاي آبي كه بزرگترين مجموعه آبي سرپوشيده جهان مي باشد استفاده نماييد. منطقه خوش آب و هواي طرقبه و شانديز و پارك ملت نيز از ديگر جاذبه هاي شهر مشهد مي باشند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۷:۱۹ توسط:گردشگري موضوع:

راهنماي سفر به كيش

براي گردشگراني كه در جستجوي تجربه هيجان هاي دست نيافتي هستند، جزيره كيش بهترين انتخاب براي سفر مي باشد.

شما در جزيره زيباي كيش مي توانيد در كنار ساحل انواع تفريح هاي دريايي را تجربه كنيد. براي مثال پاراسل كه پرواز با چتر از طريق كشيدن قايق مي باشد يكي از تفريحات هيجان انگيز مي باشد. خريد از ده هاي مركز خريد بزرك كه در آنها برترين برند هاي روز دنيا محصولات خود را ارائه مكنند يكي ديگر از تفريحات كيش مي باشد.

كيش جزيره اي كوچك است امام امكانات فراواني براي مسافران خود فراهم كرده است. فرودگاه بين المللي جزيره كيش كه تقريبا به سراسر ايران پرواز در طول روز دارد و همچنين پرواز ها خارجي نيز از طريق آن انجام مي شود. سيستم حمل و نقل بسيار منظم كه از طريق 100 ها تاكسي موجود در جزيره كه همگي مجهز به سيستم كنترل مركزي ميباشند.

رزرو هتل با قيمت هاي متنوع كه براي هر گردشگري امكان سفر به جزيره كيش و اقامت در يكي از هتل هاي كيش را فراهم نموده است. شما در جزير كيش مي توانيد با توجه به بودجه خود انتخاب كنيد كه در كدام هتل مي خواهيد اقامت داشته باشد.

رزرو هتل هاي كيش از طريق سايت رزرواسيون آريا و به صورت آنلاين انجام مي شود. شما از طريق اين سايت ميتوانيد براي هر يك از هتل هاي كيش اتاق يا سوئيت دلخواهتان را انتخاب و رزرو نماييد.


برچسب: كيش، هتل، هتل كيش، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۴۰ توسط:گردشگري موضوع:

راهنماي سفر به شيراز

سفر در ايران پر جاذبه براي هر گردشگري هيجان انگيز و گيج كننده است، هيجان انگيز است چون ايران بزرگ فراوان است از تمدن هاي متنوع و باشكوه و سر در گم كننده است به خاطر اينكه گردشگر واقعا نميداند كه از كجاي ايران سرزمين بزرگ براي سفر شروع كند. امام پيش نهاد من سفر به مهد تمدن ايراني يعني استان فارس و شهر شيراز است.

سفر به شهر شيراز با توجه به وجود امكانات مناسب براي گردشگران به راحتي انجام ميشود. فرودگاه بين المللي شهر شيراز يكي از بزرگترين فرودگاه هاي كشور مي باشد كه هم پرواز ها داخلي و هم پرواز ها خارجي در آن انجام ميشود. ايستگاه راهن شيراز نيز يك از ايستگاه هاي راهن مدرن كشور است كه در سال 1390 افتتاح شده است. در شهر شيراز امكانات مختلفي از جمله اتوبوس هاي درون شهري و تاكسي سرويس هاي متنوع براي جابجايي مسافران در سطح شهر وجود دارد.

هتل هاي شيراز از تنوع بسيار زيادي برخوردار است. شيراز داراي هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد كه برخي از هتل هاي شيراز به تازگي افتتاح شده اند و داراي خدمات لوكس در سطح بين المللي ميباشند. براي مثال هتل بزرگ شيراز از جمله هتل هاي 5 ستاره شيراز است كه در كنار دروازه قران شيراز احداث گرديده و همكنون در حال فعاليت مي باشد. شما مي توانيد با هر بوجه اي در هتل هاي شيراز اتاق يا سوئيت رزرو كنيد. رزرو هتل در شهر شيراز به راحتي و از طريق سايت هاي رزرو آنلاين مثل سايت رزرواسيون آريا انجام ميگردد.

بعد از آگاهي از اين مسائل حال با خيال راحت مي توانيد به گشت و گذار در شهر شيراز بپردازيد. از جمله مكان هاي ديني شهر شيراز دروازه قران، حافظيه آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدي دو شاعر نامي ايران و همچنين تخت جمشيد و آرامگاه كوروش كبير در پاسارگاد مي باشد.


برچسب: شيراز، هتل، هتل شيراز، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۵:۵۳ توسط:گردشگري موضوع:

راهنماي سفر به تهران

شهر تهران پايتخت ايران به دلايل مختلفي مقصد بسياري از گردشگران و ايران دوستان مي باشد. علاوه بر سفر هاي كاري كه براي خريد از بازار بزرگ و تاريخي شهر انجام ميشود و يا سفر هاي به قصد شركت در نمايشگاه بين المللي تهران يا ساير سمينار ها و كنفرانسها انجام مي شود تهران داراي جاذبه هاي ديگري نيز مي باشد. مجموعه بزرگ كاخ هاي سعد آباد و كاخ هاي ديگري كه در سطح شهر پراكنده هستند و قدمت آنها به دوره قاجار و قبل تر ميرسد و همچنين مناطق خوش آب و هايي مثل دركه و دربند و موزه هاي بسياري كه در سطح شهر قرار دارند از ديگر جاذبه هاي شهر تهران مي باشد.

تهران شهري ايست كه امكانات بسياري براي گردشگران در آن موجود است. تهران داراي دو فرودگاه بزرگ مي باشد، ايستگاه راهن و 4 ترمينال اتوبوس هاي برون شهري، سيستم حمل و نقل شهري بزرگ و وجود خطوط مختلف مترو از ديگر امكانات شهر تهران مي باشد.

گردشگران با هر بودجه اي ميتوانند در شهر تهران براي رزرو هتل اقدام نمايند. تهران داراي انواع هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد. براي رزرو هتل هاي تهران در هر نقطه اي از شهر بدون مشكل مي توانيد اقدام نماييد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران هتل هاي مختلفي وجود دارند كه آماده پذيرايي از مسافران مي باشند.

براي رزرو هتل هاي تهران مي توانيد از طريق سايت رزرواسيون آريا اقدام نماييد، ما از طريق اين سايت مي توانيم با تخفيف هاي زياد رزرو هر يك از هتل هاي تهران را براي شما انجام دهيم.


برچسب: تهران، هتل، هتل تهران، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۵:۱۳ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل هاي مشهد

شهر مشهد در شرق ايران مدفن بزرگان ديني و ملي ما ايرانيان مي باشد. وجود بارگاه امام رضا (ع) و مقبره فردوسي در شهر طوس از جاذبه هاي مذهبي و ملي اين شهر تاريخي ميباشد. ايرانيان بسياري همه ساله براي زيارت حرم امام هشتم و همچنين بازديد از ساير جاذبه هاي توريستي اين شهر از جمله مدفن نادر شاه افشار و موزه نادري، شهر طرقبه و شانديز با ششليك ها معروف خود و ساير جاذبه هاي توريستي و گردشگري شهر مشهد و خراسان بزرگ به اين سرزمين مسافرت مي كنند. وجود راه ها و جاده هاي مختلف و هچنين خطوط راه آهن به سمت مشهد و همچنين انواع خطوط هوايي سفر به شهر مشهد را آسان كرده. رزرو هتل مشهد با وجود صد ها هتل لوكس و معمولي با قيمت هاي مختلف مانند هتل درويشي، هتل قصر طلايي و هتل الماس دو مشهد و انواع اتاق هاي لوكس و مجهز به بروز ترين تكنولوژي هاي رفاهي و همچنين زائر سرا ها، مهمان خانه ها و مسافر خانه هاي مختلف و به ويژه هتل هاي پنج ستاره نزديك حرم امام رضا و هتل هاي خيابان امام رضا مشهد، هتل هاي خيابان طبرسي مشهد ، هتل هاي خيابان نواب صفوي مشهد و هتل هاي خيابان شيرازي مشهد كمك كرده تا رزرو هتل مشهد و انتخاب مكاني براي اقامت مسافران شهر مشهد براي ميهماناني كه مسافت هاي طولاني را از سراسر ايران براي رسيدن به مشهد طي كرده اند آسان كند. شهر مشهد شهري مدرن مي باشد و وجود مترو در اين شهر و انواع خطوط حمل و نقل درون شهري و همچنين وجود مراكز تفريحي بزرگ از جمله سرزمين موج هاي آبي مشهد كه در نزديكي مترو نيز ميباشد باعث ايجا جاذبه هاي تفريحي نيز گرديده اند.


برچسب: مشهد، رزرو هتل، گردشگري، مسافر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۴:۵۵ توسط:گردشگري موضوع:

راهنماي سفر به تهران

تهران شهري بزرگ در شمال ايران و پرجمعيت ترين شهر كشور است. با وجود اينكه قدمتي چند صد ساله دارد و در شمال شهر تاريخي ري كه سال ها پايتخت ايران بوده است واقع شده ولي به لحاظ اصالت بر خلاف ساير شهر هاي ايران داراي فرهنگ، سوغات يا ابنيه هايي نيست كه اصالت خود را از آنها گرفته باشد در واقع تهران شهري است كه با توجه به موقعيت سياسي خود و به ويژه در صده اخير مركز تردد مردم سراسر ايران و محل وقوع دو انقلاب تاريخ ساز براي كشور بوده است و در واقع ملقمه اي از همه ي فرهنگ هاي ايران است. به همين خاطر شما فرهنگ هاي اقوام و شهر هاي مختلف ايران را در هر گوشه اي از اين شهر ميتوانيد ببنيد. ولي در سال هاي اخير بعد مدرن و سرمايه داري نسبت به ديگر ابعاد آن برتري دارد. به همين خاطر چيز هايي را كه شما نميتوانيد در ساير شهر هاي ايران پيدا كنيد در تهران ميتوانيد آن را به آساني پيدا كنيد و اين براي مسافران شهر تهران مي تواند از جمله جاذبه هاي آن باشد. پس اگر دنباله تازه ها هستيد پيشنهاد ميكنيم كه مسير سفر خود را به سمت تهران بچرخانيد.

براي هر مسافري در بدو ورود به شهر تهران مسئله اقامت در اولويت قرار دارد. هتل هاي تهران در سراسر شهر به اندازه كافي پراكنده شده اند و شما با توجه به محل هايي كه براي تردد براي شما اولويت دارد مي توانيد هتل خود را انتخاب كنيد. براي مثال اگر قصد رفتن به نمايشگاه بين المللي تهران را داريد ميتوانيد يك اتاق مناسب در هتل استقلال رزرو كنيد يا اگر براي تجارت به تهران مي آييد و مي خواهيد يك قرار كاري تمام عيار را تدارك ببينيد پيشنهاد ما رزرو اتاق در هتل تازه تاسيس و 5 ستاره هتل اسپيناس پالاس است. شما در هتل اسپيناس پالاس تهران مي توانيد شبي آرام را در محيطي مجلل سپري كرده و صبح پس از صرف صبحانه اي كامل، در فضاهاي تعبيه شده هتل جلسه كاري خود را با خيال راحت و با بهره گيري از كادر مجرب هتل اسپيناس پالاس بر گذار كنيد.

از ديگر موارد مهم در مدت اقامت شما در شهر تهران غذا مي باشد. در تهران شما غذاي خاصي را نميتوانيد پيدا كنيد ولي غذا هاي خاص هر شهر ديگري را در رستوران هاي شهر تهران ميتوانيد پيدا كنيد اينجا پر است از انواع رستوران ها با غذا هاي سنتي و محلي و فست فود هاي باحال و شيك. ميانگين قيمت غذا در رستوران هاي گران قيمت حدود 60 هزار توان و در رستوران هاي معمولي 15 هزار تومان مي باشد.

براي سفر به تهران نيز مي تونيد از فرودگاه هاي امام خميني و مهرآباد و همچنين از ترمينال هاي اتوبوس راني تهران كه در چهار طرف و مركز شهر قرار دارند و به سراسر ايران در هر ساعتي اتوبوس در آنها يافت ميشود استفاده كنيد. همچنين راه آهن تهران در خيابان وليعصر نيز قطار براي تردد در ايران را دارد به ويژه براي مسير تهران به مشهد و بر عكس و همچنين شما ميتوانيد از امكانات رزرو هتل مشهد در فرودگاه هاي مشهد نيز استفاده به عمل بياوريد.

در آخر هم تهران پر است از مكان ديدني انواع موزه هاي، بنا ها، كاخ ها و فضا هاي طبيعي و جاذبه هاي فضاي سبز كه از ديدن آنها لذت خواهيد برد و به ويژه لذت خريد در انواع پاساژ ها و مراكز خريد بسيار بزرگ كه در سطح خاورميانه تك هستند.


برچسب: رزرو هتل، هتل، گردشگري، هتل هاي تهران، تهران، هتل استقلال، هتل اسپيناس پالاس، هتل هاي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۰۹:۲۰ توسط:گردشگري موضوع:

چطور يك سفر را آغاز كنيم

اگر در حال تدارك يك سفر هيجان انگيز هستيد و ميخواهيد به تماشاي زيبايي هاي ايران عزيز بريد، به يك برنامه دقيق نياز داريد تا از سفرتون لذت ببريد. مي توانيد برنامه سفر را از همين جا شروع كنيد :

1-    تصميم بگيريم كه كي و كجا مي خواهيم برويم

مشخص كنيد كه چه مقدار پول مي خواهيد خرج كنيد

براي انجام يك سفر لازم نيست كه پول زيادي داشته باشيد، فقط همين كه بدانيد چه مقدار پول داريد كافي هست، تا بر اساس آن براي استفاده حداكثري از سفر برنامه ريزي كنيد. اگر پول كافي نداشته باشيد ممكن است شما تصميم بگيريد كه تا پس انداز پول كافي سفر تون را عقب بندازيد. كجا ميخواهيد بريد؟ با چه وسيله اي ميخواهيد به اونجا بريد؟ كجا شما ميخواهيد شب را بخوابيد آيا مي خواهيد هتل رزرو كنيد ؟ و چه مقدار ميخواهيد هزينه كنيد؟

به ياد داشته باشيد علاوه بر هزينه هاي سفر و رزرو هتل هزينه هاي ديگري مثل اجاره خانه يا قبض هاي آب، برق، گاز و .... را هم داريد. قبل از اينكه بخواهيد پولي را براي سفر هزينه كنيد  مطمئن شويد كه پول به اندازه كافي براي پوشش دادن اين هزينه ها داريد. الان زمان آن هست كه از هوش تان استفاده كنيد و مخارج را كم كنيد، سعي كنيد در بيرون از خانه غذا نخوريد و هر كار ديگري كه كمك ميكنه تا بتوانيد پول بيشتري پس انداز كنيد. اگر شما پول براي سفر به وسيله هواپيما را نداريد جستجو كنيد كه آيا مسير شما امكان سفر با قطار يا اتوبوس را دارد.

 

مشخص كنيد چه كه مدت در سفر خواهيد بود

دوست داريد چند روز در سفر باشيد؟ بايد فاصله خانه تا مقصد را مشخص كنيد و يك نگاهي هم به تقويم بندازيد و ببينيد كه اولين تعطيلات طولاني مدت كي هست و يا ببيند كه رئيس شما آيا با مرخصي طولاني مدت شما موافقت خواهد كرد.

 

انتخاب زمان شروع سفر

ممكن است بخواهيد براي يك رويداد گردشگري به سفر بريد كه در زمان مشخصي انجام ميشود و يا به يك هتل تابستاني و نزديك ساحل براي حمام آفتاب بريد و يا رزرو هتل را در زماني انجام دهيد كه هتل ها تخفيف هاي زيادي را ارائه مي دهند يا به جشنواره گل ها در شهري خواص سفركنيد، پس زمان شروع سفر براي شما اهميت پيدا ميكند.

 

تصميم بگيريد كه چه نوع سفري را مي خواهيد انجام دهيد

آيا دوست داريد از شلوغي ها فرار كنيد و براي چند روز آرامش به سفري در كنار ساحل برويد يا به يك سفر هيجان انگيز با خودرو هاي آفرود در دل بيابان، يا از صخره هاي سنگي بالابرويد و يا به يك مسافرت در طبيعت به پارك هاي وحش بريد و يا با خانواده سفر كنيد و يا قصد شما از سفر براي انجام كارهاي اداري و شركت در جلسات كاري هست، براي مثال اگر براي برگزاري جلسات كاري و عقد قرار داد به سفر ميرويد حتما بايد در هتلي لوكس و پنج ستاره اقامت كنيد و در شهر تهران پيشنهاد ما هتل استقلال تهران است كه هم در بالاي شهر قرار گرفته و هم فضاي مناسبي براي برگزاري جلسات در آن وجود دارد و هم اينكه رستوران هاي متنوع با غذا هاي لذيذ را در آن مي توانيد ميل كنيد و علاوه بر اينها پرستيژ شما نيز در برابر ميهمانان شما حفظ خواهد شد و اقامت در چنين هتلي باعث جلب اعتماد آنها به عنوان شريك تجاري شما خواهد گرديد.

 

2-    آماده شدن براي سفر

تنظيم بودجه

حال با توجه به موارد بالا بايد تصميم بگيرد كه چه مقدار پول را براي اقامت در هتل مي خواهيد هزينه كنيد آيا مي خواهيد با هواپيما، قطار يا اتوبوس سفر كنيد، براي غذا چه فكري كرده ايد بايد اين هزينه ها را محاسبه كنيد.

درست كردن چك ليست سفر

يك ليست از وسايلي كه بايد به همراه خود ببريد و همچنين يك ليست از كار هايي كه بايد انجام بدهيد و مكان هايي كه مي خواهيد براي تماشا برويد تهيه كنيد و به همراه خود داشته باشيد تا در انتهاي سفر به خاطر فراموشي، خودتان را سرزنش نكنيد و از پولي كه خرج ميكنيد حداكثر استفاده را برده باشيد.

رزرو محل اقامت

زمان زيادي از مدت سفر را بايد در يك هتل بمانيد شما نياز داريد به آب گرم براي دوش و رفع خستگي، به يك صبحانه خوب تا در طول روز با نشاط به سفر خود بپردازيد، به يك رختخواب گرم و نرم و به يك اتاق تميز و آرام همه اين ها را بايد در هتل خوب در شهر محل سفر خود جستجو كنيد براي اين كار و براي رزرو هتل مناسب بايد در سايت هاي رزرو آنلاين هتل جستجو كنيد و امكانات هتل ها را چك كنيد ساعت ورود، ساعت خروج و خدماتي كه هنگام ورود ارائه ميكند آيا ترانسفر استقبال دارد آيا صبحانه به صورت رايگان ارائه ميشود آيا براي ميني بار از شما پول دريافت ميكنند و اينكه سرويس هايي كه ارائه ميدهند 24 ساعته است و از همه مهتر اينكه غذا هاي رستوران هتل چطور است. سايت هاي رزرو هتل زيادي هستند كه اين اطلاعات را ارئه ميدهند ولي ما سايت رزرواسيون آريا را به شما پيشنهاد ميكنيم، رزرواسيون آريا يكي از وب سايت هاي بروز است كه اطلاعات هتل ها را از مسافراني كه با اين وب سايت كار ميكنند جمع آوري كرده است.  

انجام پيش بيني هاي لازم در طول سفر

لازمه سفر به هر شهري دانستن يك سري اطلاعات در مورد آن شهر است. مثلا ترافيك به چه صورت هست، آلودگي هوا چطور، ساعت كار مترو كي هست و براي كدام مسير ها مترو وجود دارد. آيا اتوبوس تندرو در انجا سرويس ارائه ميدهد، ديدني هاي شهر در كجا ها هستند و ... براي مثال اگر شما قصد سفر به تهران را داريد و هتل استقلال تهران را بري ا اقامت رزرو كرده ايد و از هواپيما استفاده ميكنيد، لازم هست كه مسافت فرودگاه تا هتل را بدانيد و اينكه آيا در نزديكي هتل استقلال ايستگاه مترو يا اتوبوس وجود دارد يا اگر با خودرو مي آييد هتل استقلال پاركينگ براي شما نگه داشته است.  و يا آب و هواي آن شهر چك كنيد تا لباس مناسب با خودتان به همراه داشته باشيد و اگر هوا خيلي آفتابي است كرم مناسب را با خودتون ببريد.

انجام يك سفر مي تواند شيرين باشد فقط كافيست موارد ساده اي را رعايت كنيد.


برچسب: رزرو هتل، هتل كيش، هتل مشهد، هتل استقلال، هتل، گردشگري، سفر، ديدني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۲:۱۲ توسط:گردشگري موضوع:

روستاي ماسوله

ماسوله يكي از زيباترين و ديدني ترين مناطق استان گيلان، جايي كه هواي لطيف و كوهستاني اش دوستندارانِ طبيعت رو به سمت خودش جذب مي كنه. به خاطر معماري منحصر به فرد روستاي ماسوله از شاهكارهاي معروف شهرسازي جهانه. جالبه بدونيد رودخانه قلعه رود از ميانِ روستاي ماسوله عبور مي كنه و اين زيبايي ماسوله رو دو چندان كرده، يكي ديگه از جذابيت هاش مه گرفتگي شديد در اين روستاست. بينظيـــره و پيشنهاد مي كنم حتما به عروس گيلان ســـفر كنين. ماسوله را نمي توان نوشت ٬ ماسوله را بايد ديد و به تماشاي آن همه خانه كه به پهنه ي سبز كوه نشسته است ايستاد .در ماسوله زندگي بايد كرد ٬نقاشي بايد كرد ٬ فيلم بايد ساخت ، شعر بايد گفت. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از ماسوله مي توانند با استفاده از امكانات اقامت در ماسوله و هتل ماسوله استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: ماسوله، روستاي ماسوله، ديدني ها، روستا، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي ماسوله، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۶:۳۲ توسط:گردشگري موضوع:

بناي تاريخي شهرداري رودسر

شهرداري رودسر در استان گيلان نمونه اي از دوره تحول در معماري ايران است بناي تاريخي شهرداري رودسر در جنوب غربي ميدان امام رودسر واقع شده است شهرداري رودسر بنايي است مربوط به دوره پهلوي اول كه داراي گچبري هاي بسيار زيبايي مي باشد كه در دهه اول دوره پهلوي با الهام از مغرب زمين و اكثرا توسط معماران آلماني يا ارمني بنا گرديده است . اين مجموعه به دليل اهميت آن كه بازگوي خاص از يك دوره تحول معماري ايراني است كه به شماره 1519در سال 1336هجري شمسي در فهرست آثار ملي كشور به ثبت رسيده است .مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از رودسر مي توانند با استفاده از امكانات هتل سيروس رودسر استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: رودسر، بناي تاريخي شهرداري، ديدني ها، بناي تاريخي، بناي تاريخي شهرداري رودسر، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي رودسر، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۶:۱۷ توسط:گردشگري موضوع:

ساحل رودسر

ساحل رودسر و رامدشت از جمله نقاط ديدني در شهرستان رودسر واقع در استان گيلان است ساحلي به طول ۳۰ كيلومتر كه به دليل نزديكي كوه با دريا در اين منطقه جغرافيايي، چشم‌انداز زيبايي را به خود اختصاص داده‌ است به همين دليل، رودسر به مهمترين مركز واليبال ساحلي در ايران تبديل شده است. پارك ساحلي رودسر به وسعت 10 هزار متر مربع به همت شهرداري رودسر همچنين داراي بازارچه صنايع دستي و حدود 30 باب سوئيت اقامت موقت، سرويس بهداشتي، وسايل بازي كودكان، پاركينگ و مجتمع تجاري، نمايشگاه صنايع دستي و گردشگري مي باشد. از ديگر جاذبه هاي گردشگري ساحل رودسر ايجاد سايت هوايي پروازهاي سبك گردشگري تفريحي آن است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از رودسر مي توانند با استفاده از امكانات هتل بهار رودسر و هتل ترنج رودسر استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: رودسر، ساحل رودسر، ديدني ها، ساحل، ساحل رودسر گيلان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي رودسر، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۶:۰۲ توسط:گردشگري موضوع:

محله منظريه رشت

محله منظريه رشت يكي از محلات شهر رشت ميباشد كه در جنوب آن قرار دارد. بسياري از جوانان رشت به محله منظريه رشت علاقه مند بوده و براي گردش و دور زدن به اين محله سر مي زنند. پارك بانوان رشت فضاي سبز اختصاصي بانوان بوده و محلي براي برگزاري نمايشگاه هاي فرهنگي و صنايع دستي مي باشد. در حال حاضر محله منظريه رشت از مناطق اعيان نشين شهر رشت مي باشد. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از رشت مي توانند با استفاده از امكانات هتل شبستان رشت استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: رشت، محله منظريه، ديدني ها، محله، محله منظريه رشت، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي رشت، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۵:۲۸ توسط:گردشگري موضوع: