معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

آرامگاه ميرزا كوچك خان در رشت

آرامگاه ميرزا كوچك خان جنگلي معروف به سردار جنگل در جنوب شهر رشت در محله سليمان داراب در گورستان سليمان داراب از جمله مكان هاي ديدني شهرستان رشت به شمار مي آيد ميرزا كوچك خان يكي از شخصيت هاي بزرگ تاريخ و افتخارات ايران زمين است كه با مبارزات آزاديخواهانه و جنبش ضد استعماري اش كه جان عزيز خود را نيز در اين راه و براي رفاه حال مردم ايران از دست داد موجب شد تا او به نماد گيلان براي ايرانيان مبدل شود. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از رشت مي توانند با استفاده از امكانات هتل كادوس رشت و هتل كادوس استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: رشت، آرامگاه ميرزا كوچك خان جنگلي، ديدني ها، آرامگاه، آرامگاه ميرزا كوچك خان جنگلي رشت، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي رشت، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۴:۵۶ توسط:گردشگري موضوع:

شهر رشت

شهرستان زيباي رشت مهم ترين منطقه‌ي استان گيلان بوده و اين منطقه‌ي سرسبز و زيبا را هيچ قلمي ياراي توصيف ندارد و فقط بايد به نظاره نشست. چشم اندازها و مناظر طبيعي اين منطقه به قدري پرجلوه و باشكوه هستند كه توان توصيف را از هر كس گرفته و فقط ديدن را يادآور مي ‌شوند. به نوشته برخي از محققان؛ رشت در پيش از اسلام و دست كم در دوره ساسانيان وجود داشته است. در زماني ‌كه حكومت ساساني رو به فروپاشي مي ‌رفت، ‌حكمراني مستقل اين ديار را گيلان‌شاه مي ناميدند. پس از غلبه اعراب بر ايران، اولين بار، كه نامي از رشت به ميان آمد، سال ۶۱ هجري قمري بود. رشت به سبب ريزش باران‌هاي ريز و يكريز (باران ريزه) به شهر باران‌هاي نقره‌اي لقب داده شده است. در اساطير ايران باستان الهه باران تيشتر نام دارد و احتمال مي‌رود واژهٔ رشت صورت تغيير يافته تيشتر باشد، چرا كه آثار بازمانده از فرهنگ ايران باستان در گوشه‌هايي از فرهنگ بومي گيلان نمودهايي كم رنگ به جاي گذاشته‌است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از رشت مي توانند با استفاده از امكانات هتل هاي رشت و هتل رشت استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: رشت، شهر رشت، ديدني ها، شهر، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي رشت، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۴:۵۱ توسط:گردشگري موضوع:

درياچه آستارا

در برخي مواقع نادر مسافراني كه در اطراف درياچه آستارا ، چادر زده و استراحت مي كنند پس از گذشت يك روز شاهد جابجايي آب درياچه مي شوند، بطوريكه درختان كوتاه داخل استيل زيرآب رفته و ناپديد مي شوند و بعد از مدتي مجددا نمايان مي شوند هر چند اين پديده براي مردم محلي عادي بوده و چندان توجهي به آن ندارند اما براي مسافراني كه شاهد جابجايي آب اين درياچه بوده اند بسيار حيرت انگيز و جالب است. جاده حيران آستارا از ديگر جاذبه هاي توريستي اين شهر است كه اخيرا احداث تله كابين تازه تاسيس شده شمار گردشگران و بازديد كنندگان از آن مكان را بيش از پيش افزايش داده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از آستارا مي توانند با استفاده از امكانات هتل پارلا آستارا و هتل ابوالفضل آستارا و هتل جهانگردي آستارا استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: آستارا، درياچه آستارا، ديدني ها، درياچه، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي آستارا، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۴:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

شهر آستارا

آستارا يكي از شهرهاي ساحلي و توريستي گيلان است كه سرشار از جاذبه هاي بكر و طبيعي در غرب درياي خزر و نقطه مرزي ايران و جمهوري آذربايجان است. شهري كه آرامش ساحل خزر،‌زيبائيهاي چشم نواز آن را در امتداد كوهپايه هاي سرسبز جنگلي به اوج آسمان دوخته و جلوه اي از زيبائي هاي بي كران سرزمين ايران را به رايگان براي گردشگران به نمايش مي گذارد. آستارا يك شهر جلگه ايي است كه در قديم به علت پس‌روي آب درياي خزر، بخشهايي از آن به صورت باتلاق بود و به همين دليل هسته رو يا همان آهسته رو ناميده مي شد كه بعدها به آستارا تبديل شد. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از آستارا مي توانند با استفاده از امكانات هتل استارا و هتل اسپيناس آستارا استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: آستارا، شهر آستارا، ديدني ها، شهر، درياي خزر، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي آستارا، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۳:۳۰ توسط:گردشگري موضوع:

مرداب انزلي

مرداب انزلي، در شمال ايران، واقع در استان گيلان و در كنار بندر انزلي است، در مرداب انزلي گونه ‌هاي مختلفي از آبزيان و پرندگان زندگي مي‌ كنند ، هم چنين داراي نيلوفر هاي آبي معروفي است. تالاب انزلي، در ساحل جنوب غربي درياي خزر ، در غبر دلتاي سفيد رود و در جنوب بندر انزلي ، در استان گيلان واقع شده و از قسمت غرب كپورچال و آبكنار ، از جنوب به صومعه سرا و بخش هاي رشت محدود شده. وجود مناظر و چشم انداز هاي كمياب و بديع موجود در تالاب همواره جذبه خاصي را براي علاقمندان به طبيعت و نيز گردشگران گريزان از غوغاي شهر ها ، ايجاد كرده است . اگر تفريح و تفرج و اساساً گذران اوقات فراغت را كه يكي از نياز هاي اصلي انسان بشمار مي رود در كنار ورزش ها و سرگرمي هائي چون ورزش هاي آبي در اين مناطق مورد بررسي قرار دهيم در مي يابيم كه اين پهنه گسترده . آرامش روحي بسياري از گردشگران ايراني و حاشيه نشينان شهري و روستائي خود را فراهم نموده است .مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از انزلي مي توانند با استفاده از امكانات هتل دلفين انزلي و هتل الماس بندر انزلي و هتل جهانگردي انزلي استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: انزلي، مرداب انزلي، ديدني ها، مرداب، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي انزلي، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۳:۱۴ توسط:گردشگري موضوع:

كاخ ميان پشته انزلي

كاخ ميان پشته انزلي در ميان پشته و بين دو پل انزلي و پل غازيان در محوطه و سيعي واقع شده است. بدنه ساختمان كاخ ميان پشته انزلي دو جدار و از بلوك سيماني ساخته شده داراي ۱۱ اتاق و يك سالن پذيرايي و چهار سرويس حمام و دستشويي با نماي بسيار زيباست. كاخ ميان پشته انزلي در حال حاضر موزه نظامي ‌مي‌باشد و انواع سلاحهاي گرم و سرد از زمان صفويه تا كنون در معرض ديد عموم است. موزه نظامي ‌بندرانزلي در ساختماني قرار گرفته كه خود موزه‌اي از معماري و هنر است. كاخ ميان پشته انزلي كه در ميان باغ دلگشايي با درختهاي نارنج و سرو محصور شده از شمال به آبهاي نيلگون خزر نظاره دارد. بناي كاخ ميان پشته انزلي كه به كاخ ميان پشته معروف است در سال۱۳۱۰ به دستور رضاخان و به دست مهندسان ايراني ساخته شده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از انزلي مي توانند با استفاده از امكانات هتل هاي بندر انزلي و هتل سفيد كنار انزلي استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: انزلي، كاخ ميان پشته، ديدني ها، كاخ، كاخ ميان پشته انزلي، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي انزلي، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۳:۰۲ توسط:گردشگري موضوع:

پل خشتي قديمي نالكياشر لنگرود

پل خشتي قديمي نالكياشر يكي از آثار باستاني، قديمي و ديدني در شهرستان لنگرود، مي‌باشد؛ كه قدمتش به حدود دوره صفويه مي رسد. پل خشتي قديمي نالكياشر لنگرود ، كه در مسير روستاي ليالستان از روستاهاي لاهيجان، به نالكياشر است، از ابنيه قديمي بشمار ميايند. كه به طرز جالب و زيباي ديدني بنا شده است.مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از لنگرود مي توانند با استفاده از امكانات هتل ستاره دريا لنگرود و هتل ستاره دريا استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: لنگرود، پل خشتي قديمي نالكياشر، ديدني ها، پل، پل خشتي قديمي نالكياشر لنگرود، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي لنگرود، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۶:۴۲ توسط:گردشگري موضوع:

خانه منجم باشي لنگرود گيلان

خانه منجم باشي در شهرستان لنگرود بيانگر اهميت لنگرود در دوره قاجار است. خانه منجم باشي به خانواده منجم باشى متعلق است كه با روى كار آمدن آقا محمد خان قاجار صاحب نام شدند. سالن و تزئينات نمونه اى از هنر معمارى گيلان در دوره قاجار است. بناي به صورت مجموعه ساخته شده بود و در اصل شامل بيروني ، اندروني ، خلوت خانه، مسجد، حمام و... بوده است اما امروزه از هم مجزا شده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از لنگرود مي توانند با استفاده از امكانات هتل لنگرود و هتل ماندگار لنگرود استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: لنگرود، خانه منجم باشي، ديدني ها، خانه، خانه منجم باشي لنگرود، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي لنگرود، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۶:۲۷ توسط:گردشگري موضوع:

آبشار كبودوال علي آباد كتول گلستان

علي آباد كتول، سرزمين آبشارها و چشمه سارهاي رويايي و ديدني با طبيعتي زيبا و منحصر بفرد در شرق گلستان واقع شده است. آبشار كبودوال علي آباد كتول گلستان از مهمترين جاذبه هاي آبي شهرستان علي آبادكتول است كه آبشار كبودوال علي آباد كتول گلستان در دره اي نسبتا عميق و بسيار زيبا و در جنگل انبوه و ديدني كبودوال واقع شده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از علي آباد كتول مي توانند با استفاده از امكانات هتل پارميس علي آباد كتول و هتل كانيار علي آباد كتول استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: گرگان، آبشار كبودوال، علي آباد كتول، ديدني ها، آبشار، آبشار كبودوال علي آباد كتول گلستان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي علي آباد كتول، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۶:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

روستاي زيارت گرگان

روستاي زيباي زيارت گرگان كه هفت كيلومتر بعد از جاده ناهارخوران به سمت جنوب قرار دارد به لحاظ سبك معماري خانه ها و قدمت تاريخي روستاي زيارت گرگان جزو 20 روستاي برتر گردشگري ايران است و جزو مهمترين روستاهاي هدف گردشگري است. اگرچه در سال هاي اخير بافت معماري اين روستا به شدت آسيب ديده و زيبايي سابق را ندارد. در اين روستا مهمانپذيري دل انگيز است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از گرگان مي توانند با استفاده از امكانات هتل زيارت گرگان و هتل زيارت استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: گرگان، روستاي زيارت، زيارت، ديدني ها، روستا، روستاي زيارت گرگان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي گرگان، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۴:۵۱ توسط:گردشگري موضوع:

جنگل ناهارخوران گرگان

ناهارخوران نقطه اي جنگلي در جنوب شهر گرگان داراي در فاصله هشت كيلومتري از مركز شهر قرار دارد. جنگل ناهارخوران گرگان از هواي نسبتا مطبوع و ملايم تري در مقايسه با شهر و مناطق شمالي اين منطقه برخوردار است. به مرور زمان و با افزايش جمعيت و وسعت شهر گرگان از حدود 20 سال قبل فاصله بين مركز شهر و ناهارخوران به صورت يك خيابان عمومي و نسبتا شلوغ و پر رفت و آمد تبديل شده و اكنون يكي از خيابان هاي اصلي گرگان است. اين مسير كه به جاده ناهارخوران مشهور است، مسيري براي پياده روي و تفريح مردم است. در اين جنگل امكانات متعددي همچون آلاچيق، كمپينگ، رستوران، فروشگاه و سرويس بهداشتي براي گردشگران در نظر گرفته شده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از گرگان مي توانند با استفاده از امكانات هتل شهاب گرگان و هتل نهارخوران گرگان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: گرگان، جنگل ناهارخوران، ناهارخوران، ديدني ها، جنگل، جنگل ناهارخوران گرگان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي گرگان، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۴:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

تپه هزار پيچ گرگان

تپه هزار پيچ تپه اي مشرف، داراي چشم انداز وسيعي بر شهر گرگان و از معدود تفريحگاه هاي اين شهر است كه از قديم به عنوان يك تفرجگاه مورد استفاده قرار مي گرفته است.بر روي تپه هزار پيچ گرگان بخشي از تجهيزات صدا و سيما نيز قرار دارد. چشم انداز اطراف اين مسير شامل جنگلهاي مصنوعي از سرو و كاج، درختچه هاي طبيعي، پوشش مرتعي و جنگلهاي انبوه است. در بلندترين نقطه تپه هزار پيچ گرگان وزش باد بطور مستمر وجود دارد كه ناشي از اختلاف فشار بين دو دامنه ي سايه و آفتابي و همچنين بين كوه و دره مي باشد. هنگاميكه در بلندترين نقطه تپه هزار پيچ گرگان ايستاده ايم، مناظر بديعي از گستره شهر گرگان، معابر آن، روستاهاي مجاور شهر و روستاهاي دوردست، جاده هاي منتهي به شهر، جاده هاي بين روستاها، دره ها با جنگلهاي انبوه در جنوب شهر، مزارع كشاورزي، ابنيه مذهبي، فرودگاه، آب بندان محمد آباد به وضوح نمايان است و حتي بخشي از خليج گرگان قابل مشاهده مي باشد .مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از گرگان مي توانند با استفاده از امكانات هتل بوتانيك گرگان و هتل آذين گرگان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: گرگان، تپه هزار پيچ، ديدني ها، تپه، تپه هزار پيچ گرگان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي گرگان، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۴:۲۶ توسط:گردشگري موضوع:

كاخ آقا محمدخان قاجار گرگان

كاخ آقا محمدخان قاجار توسط آغا محمدخان قاجار ساخته شده و در گرگان قرار دارد. ويژگي‌هاي معماري و اسلوب ساخت بناي كاخ آقا محمدخان قاجار نشانگر آن است كه بنا متعلق به قرن 12 هـجري قمري مي‌باشد. كاخ آقا محمدخان قاجار داراي بخش‌هاي مختلفي از جمله عمارت دارالعماره، دارالحكومه، عمارت كلاه فرهنگي عباس خاني و سلسيان خاني مي‌باشد. كاخ آقا محمدخان قاجار در نزديكي دروازه بسطام سابق حدود فلكه كاخ و پارك شهر فعلي ساختمان شهرداري گرگان قرار دارد . مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از گرگان مي توانند با استفاده از امكانات هتل گرگان و هتل هاي گرگان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: گرگان، كاخ آقا محمدخان قاجار، ديدني ها، كاخ، كاخ آقا محمدخان قاجار گرگان، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي گرگان، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۴۱:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

شهر جلفا

شهرستان جلفا در شمال غرب استان و بين شهرستان‌هاي مرند، اهر، ماكو و كليبر واقع شده است. رود ارس در مرز ايران و جمهوري‌هاي آذربايجان و ارمنستان، از شمال جلفا مي‌گذرد. مركز جلفا شهر مرزي جلفاست كه تا تبريز ۱۵۰ كيلومتر فاصله دارد؛ آب و هواي جلفا حالت خاصي دارد، تابستان‌هاي آن گرم و زمستان هايش معتدل است. به علت وجود كوهستان‌هاي بلند، بادهاي مرطوب درياي مديترانه و اقيانوس اطلس، قدرت نفوذ به جلفا را ندارند و به اين علت در آن، باران كمتري مي‌بارد و پوشش گياهي اندكي دارد. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از مرند مي توانند با استفاده از امكانات هتل جهانگردي جلفا استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: جلفا، شهر، ديدني ها، شهر جلفا، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي جلفا، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۴۱:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

مسجد جامع مرند

بنا به بررسي‌هاي انجام شده، مسجد جامع مرند ظاهراً در آغاز، يك از آتشكده‌هاي دوره ساساني بود كه بعد‌ها با سكونت ارامنه در اين منطقه به كليسا تبديل شد. پس از پيروزي اعراب بر بابك در قرن سوم هجري و همزمان با اسلام آوردن مردم آذربايجان به مسجد تبديل شده است. بناي مسجد جامع مرند بسيار عظيم و بزرگ است و طاق‌ها و گنبدهاي آجري دارد. محراب مسجد جامع مرند به ابوسعيد بهادرخان منسوب است. محراب مسجد جامع مرند كه هنوز به صورت اصلي خود باقي مانده، داراي گچبري، كتيبه‌هاي كوفي و رقاع و نقوش جالب از عصر مغول است.مسجد جامع مرند در مدخل اصلي كوي قنبر چشمه مرند و در پشت ساختمان شهرداري واقع شده است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازديد از مرند مي توانند با استفاده از امكانات هتل جهانگردي مرند استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: كليبر، مسجد جامع، ديدني ها، مسجد، مسجد جامع مرند، جاذبه هاي گردشگري، رزرو هتل، هتل هاي مرند، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۴۱:۲۴ توسط:گردشگري موضوع: